بهترين وكيل خانواده در تهران
نوشته شده توسط : ابراهیم مشهدی

 

وكيل خانواده تهران مهمترين اتفاق در زندگي هر فرد ازدواج و تشكيل خانواده است. از طرفي يكي از اتفاقات تلخ زندگي طلاق و جدايي از همسر است. آشنايي با قوانين و مقررات مربوط به اين دو موضوع و آگاهي از حقوق و تكاليف خود و طرف مقابل باعث مي شود كه فرد با آگاهي بهتري در تصميم گيري ها و اعمال خود عمل كند و در صورت مواجهه با مشكل حقوقي بتواند اقدامي انجام دهد. تصميم بهتر اگر ساكن تهران هستيد توصيه مي شود قبل از هر تصميمي براي ازدواج با يك مشاور ازدواج و وكيل خانواده در تهران مشورت كنيد.وكيل خانواده فردي است كه با سالها تجربه در رسيدگي و حل و فصل پرونده هاي خانواده، دفاع از موكل در دادگاه خانواده و پيگيري پرونده در دادگاه خانواده، داراي تخصص و تعالي بوده و از مراحل اوليه رسيدگي به پرونده تا رسيدن به نتيجه مطلوب براي مشتري خود متبحر است شايان ذكر است كه نه تنها يك فرد ناآگاه با راهنمايي نادرست، بلكه يك وكيل بي تجربه نيز مي تواند موكل خود را به شكست بكشاند... بنابراين اطلاعات حقوقي به تنهايي در دادگاه هاي خانواده كافي نيست. آشنايي با تشريفات دادگاه بدوي، تجديدنظر و ديوان عالي كشور نقش اساسي در برنده شدن دارد.
وكيل خانواده براي دفاع مؤثر بايد اطلاعات به روز داشته باشد و در احكام و تشريفات قضايي تحقيق كند و در حقوق خانواده نيز دانش و تجربه داشته باشد. اكيداً توصيه مي شود هرگز به تجربيات ناقص و دانش پراكنده خود و ديگران اعتماد نكنيد و كار را به يك وكيل خانواده مجرب بسپاريد. بهترين وكيل خانواده علاوه بر اينكه مدافع حقوق موكل خود است، حافظ اسرار او و همچنين مشاور و پشتيبان زندگي شخصي اوست و هر آنچه را كه براي موكلش مناسب است از نظر اخلاق خانوادگي و خانواده توصيه مي كند. وجدان
نامزديدر جامعه مرسوم است كه دختر و پسر قبل از برگزاري مراسم عقد، مدت زماني را تعيين مي كنند تا با نظرات يكديگر آشنا شوند. به اين دوره دوران نامزدي مي گويند. در اين دوران دختر و پسر با هم آشنا مي شوند اما زن و شوهر محسوب نمي شوند.
حقوق و وظايف نامزدهادر دوران نامزدي چون عقد صيغه نيست، دختر و پسر زن و شوهر محسوب نمي شوند. بنابراين آنها حق ندارند با يكديگر رابطه جنسي داشته باشند. دختر حق نفقه ندارد و در خانه پدري زندگي مي كند. طرفين مي توانند براي يكديگر هدايايي تهيه و تقديم كنند و هيچ مهريه اي به دختر تعلق نمي گيرد.
اختلال در نامزديدر دوران نامزدي هر يك از دختر و پسرها مي توانند نامزدي را به هم بزنند و رابطه خود را با طرف مقابل قطع كنند. زيرا نامزدي الزام آور نيست و در هر زماني قابل لغو است. اگر طرفي كه نامزدي را به هم زده دليل قابل قبولي داشته باشد مسئوليتي ندارد و طرف مقابل نمي تواند مطالبه خسارت كند.
خسارات ناشي از اختلال در نامزدياگر طرفي كه نامزدي را شكسته است بدون دليل قابل قبول اين كار را انجام داده است، بايد خسارت وارده به طرف مقابل را جبران كند. دادگاه خانواده در اين مورد تصميم گيري مي كند.
هداياي نامزدياگر نامزدي به هر دليلي به هم بخورد، هر يك از دختر و پسرها مي توانند هدايايي را كه به طرف مقابل داده اند (مانند طلا و جواهرات، ماشين، موبايل و ...) پس بگيرند. در صورت مفقود شدن هداياي ارائه شده، ارزش واقعي آنها به كسي تعلق مي گيرد كه هدايا را داده است.اگر نامزدي بر اثر فوت يكي از طرفين به هم بخورد، در صورت موجود بودن هدايا، آن هدايا به صاحبش مسترد مي شود و در صورت مفقود شدن، قيمت آن تعلق نمي گيرد.
ازدواجدر لغت نكاح به معني جفت شدن، جفت گيري، زن گرفتن، نكاح و ازدواج نيز آمده است.[1] و در اصطلاح حقوقي، ازدواج يك رابطه حقوقي و عاطفي بين زن و مرد از طريق ازدواج است [2] و به آنها حق زندگي با يكديگر را مي دهد; و مظهر بارز اين رابطه حق لذت جنسي است.يك دختر بايد حداقل 13 سال و يك پسر 15 سال سن داشته باشد. اگر دختر يا پسري كوچكتر از اينها باشد و بخواهند ازدواج كنند بايد با اجازه پدر يا جد پدري اين كار را انجام دهند و به دادگاه بروند.





:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: